Polizie locâl, convenzion tra i Comuns di Udin e Reane

Dopo dal Comun di Cjampfuarmit ancje chel di Reane si zovarà dai servizis ufierts de polizie locâl de capitâl furlane. Cun di fat e je stade firmade dal comandant de polizie udinese, Sergio Bedessi, e dal segretari comunâl di Reane, Marco Coiz, la convenzion che cul prin di Dicembar e permet di meti a disposizion un agjent de polizie locâl di Udin al servizi de aministrazion comunâl vicine. Lis funzions davueltis a saran pal plui chês di polizie stradâl e…

Cun lunis riunions dal Consei in streaming

Dopo dai esperiments dai ultins agns e dopo vê fat bon il regolament pes ripresis audiovisivis, al è dut a bon par tacâ cu lis diretis in streaming des riunion dal Consei comunâl. La partence e je stade programade par lunis ai 30 di Novembar, a 5 e mieze dopodimisdì. Il servizi al permetarà di fâ viodi in direte lis riunions de Assemblee e des Comissions comunâls e ancje di creâ un archivi dai lavôrs che si puedin viodi sei…

Personâl comunâl in vore a pro dai uficis judiziaris

Fintremai la fin dal an il personâl dal Comun di Udin al larà dilunc a lavorâ par judâ i uficis judiziaris citadins intes ativitâts di custodie, gjestion dai implants telefonics e telematics, e manutenzion ordenarie. Lu previôt une convenzion tra la Aministrazion comunâl, il Tribunâl e la Procure de Republiche firmade vuê, martars ai 13 di Otubar. A firmâ l’acuardi a son stâts il sindic di Udin, Furio Honsell, il president vicjari dal Tribunâl, Francesco Venier, il Procuradôr de Republiche,…

Gnovis incarghis pal assessôr Giacomini

Il sindic Furio Honsell al à decidût di integrâ lis incarghis assegnadis al assessôr comunâl pe inovazion e pal svilup economic Gabriele Giacomini cul control de gjestion e de programazion strategjiche che fin cumò e jere tes mans dal prin citadin, e cu la gjestion dal “Informagiovani” e des politichis zovanîls par inovazion, svilup economic e lavôr che a jerin prime assegnadis ae assessore pe educazion, pal sport e pai stîi di vite Raffaella Basana.

UTI dal Friûl Centrâl, nuie di fâ pe aprovazion dal statût

“O speri che si superi cheste fuarte oposizion politiche su la leç par vie che, par ce che si à viodût, il statût nol è stât criticât di nissun dai sindics; o speri duncje che in curt si puedi tacâ a lavorâ, se di no al sarà une vore dificil di rispietâ lis scjadincis par chês altris ativitâts de UTI”. Al è il coment dal sindic di Udin, Furio Honsell, sopo che ancje vuê no si à rivât a fâ…

Il Comun al cambie i soi numars di telefon

A son cirche 1.300 i numars di telefon de aministrazion comunâl di Udin che a stan par cambià. Al è tacât in chestis zornadis un intervent che al cambiarà di fat ducj i numars di Palaç D’Aronco e di dutis lis altris sedis comunâls. Lis utencis dai uficis de aministrazion, duncje, a passaran ae numerazion 0432. 127 tal puest di che atuâl che a tache cun 0432.271. Cheste operazion a varès di permeti une gjestion miôr dai servizis di telefonie…

Mieçs gnûfs pe Polizie locâl, vinars la presentazion

Il comant de Polizie locâl dal Comun di Udin si è indotât di trê veicui gnûfs che a àn i sistemis tecnologjics plui modernis par esaminâ i sîts dai incidents e pai controi su lis stradis. I mieçs a saran presentâts doman, vinars ai 12 di Jugn, a undis di matine in place Libertà cu la partecipaziondal sindic Furio Honsell, dal comandant de Polizie locâl Sergio Bedessi, e dal assessôr pe inovazion Gabriele Giacomini.

Pierenrico Scalettaris nomenât gnûf assessôr comunâl

E je stade formalizade vuê, martars ai 9 di Jugn, la nomine tant che assessôr pai lavôrs publics di Pierenrico Scalettaris, za president dal grup dal PD in Consei comunâl ta cheste prime part dal mandât. “O vin spietât prime di nomenâ il decim assessôr, dopo des dimissions dal vicesindic Agostino Maio – al à spiegât il sindic Furio Honsell – parcè che i vincui dal pat di stabilitât di fat a blocavin lis pussibilitât pal Comun di inviâ oparis…

Esternalizât un dai nîts comunâi, lis resons de decision

“Un lavôr davuelt su nivei di professionalitât e di competence altonons e che al è simpri stât preseâts do dome de aministrazion comunâl, ma ancje e soredut des fameis. Dut câs un gjenar di lavôr che si sa che al strussie e che, plasi o nol plasi, al oblee cualchi educatôr a vê di molâ dopo un pôc. Ve parcè che si à vût di pensâ a formis par esternalizâ il servizi garantint però chei stes nivei di eficience dal…

Sì de Zonte aes liniis par rindi disponibii i dâts publics

Te riunion dai 24 di Març, la Zonte comunâl e à fatis buinis, su propueste dal assessôr pe inovazion Gabriele Giacomini, lis liniis di indreçament par publicâ i dâts publics in formât viert daûr des diretivis de Agjende pe Italie Digjitâl e des Liniis di indreçament talianis su la valorizazion dal patrimoni informatîf public. Il test al fisse i criteris, lis modalitâts e i timps par sielzi i dâts e i documents di publicâ, ma ancje la organizazion interne, lis…