In spedizion i boletins par paiâ la Tasi

Cui 27 di Novembar il Comun al tacarà a mandâ tes cjasis dai citadins i boletins pal paiament dal salt de Tasi che al scjât ai 16 di Dicembar. Il model F24 semplificât za compilât al è compagnât di une note informative e un scheme che al propon ducj i dâts doprâts par calcolâ la impueste. La spedizion a cjase nol è un at dovût, e chel di Udin al è un dai pôcs Comuns de regjon a fâle cun…

Belanç cence aument des tarifis e cun fonts pai cantîrs

Nissun aument des tassis, confermâts i servizis pai citadins, lavôrs publics che a tornin a partî. A son i principis di fonde dal belanç di prevision pal 2015 dal Comun di Udin, fat bon vinars ai 27 di Jugn de Zonte comunâl. Il document finanziari al va al pâr sui 169 milions. Par chel che al rivuarde lis jentradis, 67,6 milions a rivin di trasferiments (62 di chescj di divignince regjonâl), 52,7 si riferissin aes jentradis tributariis (Irpef, Imu, Tari,…

Un milion par gnovis oparis dal cont consuntîf 2014

La Zonte udinese e à fat bon il cont consuntîf dal 2014, che cumò al varà di passâ pal esam dal Consei comunâl. Si trate dal ultin rindicont di meti jù daûr dai principis contabii vieris, dal moment che cul 2015 e jentre in vore la gnove contabilitât armonizade. Di un pont di viste tecnic il document si siere cuntun civanç tor dai 20 milions di euros, pe plui part vincolâts o metûts par cuvierzi credits dificii di scuedi o…

Model gnûf par finanziâ i intervents energjetics

Finanziâ i intervents pe eficience energjetiche cuntun font formât cui sparagn garantîts di chei stes intervents. Su la fonde di chest mecanisim virtuôs, il Comun di Udin si prepare a screâ un model gnûf di finanziament des oparis di manutenzion e di miorament energjetic dai imobii e dai spazis de citât. Il prin intervent pilote, che al tacarà a alimentâ il font, al inten la sostituzion di dutis lis lûs publichis dal parc della Rimembranza (viâl Diaz) cun tecnologjie Led.…

Belanç comunâl, in 4 agns sbassât di un cuart il debit

Il sindic di Udin, Furio Honsell, al à presentât i ultins dâts sul sbassament dal debit de bande dal Comun. Tra il 2010 e il 2014 la Aministrazion comunâl e à rivât a taiâ il debit complessîf dal ent dal 25%, passant dai 163 milions dal 2010 ai 124 milions dai 31 di Dicembar dal an passât. “In rispueste al sburt rivât dal pat di stabilitât e dai gnûfs vincui di belanç imponûts dal guvier talian, il Comun di Udin…

Presentât il Belanç di Gjenar 2014

Al è stât presentât îr, joibe ai 11 di Dicembar, de assessore comunâl pe paritât om e femine, Cinzia Del Torre, il Belanç di Gjenar dal 2014. Intal document, ancje chest an, in plui de classifiche di gjenar a son stâts cjapâts sù i dâts e lis informazions suntun cuartîr particolâr de citât. Dopo dal cuartîr de Magnolie, chest an al è stât analizât il cuartîr Aurora. Traviers di discussions di grup – e à spiegât la Del Torre –…

Plui bêçs de Regjon, si sbassaran Tasi e Tari

L’aument dai trasferiments regjonâi ai Comuns comunicât intant de ultime riunion dal Consei des Autonomiis Locâls al à puartât la Aministrazion comunâl di Udin a decidi di rinviâ di cualchi zornade la aprovazion dal belanç preventîf. Cun di fat, a front di un stanziament pal Comun di Udin di plui o mancul 3 milions di euros, l’esecutîf Honsell al à decidût di rinviâ la riunion dal Consei comunâl dai 23 di Jugn che e varès vût di jessi dute dedicade…

Tari, il Comun al à judât ancje i operadôrs dal cumierç

Dopo dal intervent dal president mandamentâl de Confcumierç, Giuseppe Pavan, su la metude in vore in comun di Udin de Tari, la gnove tasse su lis scovacis, il sindic Furio Honsell al à rispuindût che “su lis scovacis si à previodût di rivâ a sparagnâ passe 200 mil euros, ma su la fonde des normis che a regolin la Tari no si podeve centrâ cheste cifre suntune categorie sole; chel istès si à cirût di pontâ suntune riduzion plui fuarte…

Al è di 156 milions il belanç di prevision pal 2014

La Zonte e à fat bon il belanç di prevision pal 2014 dal Comun di Udin che si siere sui 156 milions di euros. Su la manovre a pesin sei la riduzion dai trasferiments leade ae de situazion economiche e finanziarie gjenerâl, sei il pat di stabilitât. La introduzion de Impueste Uniche Comun formade di Imu, Tasi e Tari e puarte invezit a incressi la pression fiscâl sui citadins. Lis jentradis a son sui 150 milions di euros, plui un…

Imu e Tasi, esenzion totâl pai alozaments Ater

Udin, unic tra i Comuns cjâf lûc dal Friûl – Vignesie Julie, al sigure la esenzion totâl di Imu e Tasi par ducj i alozaments Ater. Lu àn confermât il sindic Furio Honsell e la assessore Antonella Nonino intant dal incuintri cul aministrdôr unic de Ater udinese, Luciano Aita. Il sindic al à sclarît che lis normis su Imu e Tasi a son stadis interpretadis inte maniere plui favorevule ae Ater cun chê di lassâi ae aziende plui risorsis par…