Plui ufierte di servizis ae primarie Mazzini

In gracie di dôs convenzions sotscritis dal Comun di Udin la ufierte de scuele primarie Mazzini e sarà infuartide cun cors di natazion e di teatri su misure pai arlêfs. La Aministrazion comunâl e inmanearà par chest an scolastic dai cors di natazion sore nuie alì de pissine dal Palamostre di vie Ampezzo. Si fevele di doi turnis di 10 lezions ognidun là che il Comun al cuvierzarà sei i coscj pal traspuart, sei la gjestion aministrative dal progjet. Cun…

Fin ai 3 di Dicembar lis candidaturis a “Giovani di Pre.gio”

Al è timp fin ai 3 di Dicembar par presentâ lis candidaturis al premi “Giovani di Pre.gio”, ricognossiment istituît chest an dal Comun par premiâ i fantats e lis fantatis pai risultâts in ambit scolastic, dal volontariât e dal sport. Tre a son lis categoriis dai ricognossiments. Une sezion e je indreçade ai zovins des scuelis secondariis di secont grât de citât. I dirigjents dai istitûts scolastic a puedin proponi i nons di un o doi arlêfs. Une altre sezion…

Ae scuele “Dante” riscjaldament bielzà metût a puest

Al è stât metût a puest il probleme che al à interessât la primarie dal Comun, cun l’implant in servizi ancje in tal Ipsia Ceconi. Te zornade di îr, ai 17 di Novembar, di fat, la dite par la manutenzion dal implant dal ples des scuelis di vie Dante e l’Ipsia Ceconi e a proviodût a meti a puest i tubis de aghe cjalde che va ae scuele comunâl. Inte marinade di vuê, ai 18 di Novembar, i termosifon e…

Consegnâts i lavôrs par slargjâ la Fruch

Superâts i problemis leâts al pat di stabilitât e a cualchi criticitât di nature burocratiche, a son stâts consegnâts miercus ai 11 di Novembar i lavôrs par ristruturâ e par slargjâ la scuele primarie Fruch dai Riçs. Il progjet, là che la Aministrazion comunâl e à metût un milion e 250 mil euros, al permetarà di dopleâ i spazis a disposizion de struture scolastiche. Si previôt di fâ sù un edifici gnûf che al sarà svilupât su doi plans cun…

Lavôrs par meti a puest la palestre de Manzoni

A son tacâts vuê, lunis ai 2 di Novembar, i lavôrs di ristruturazion de palestre de scuele secondarie di prin grât di place Garibaldi, intal complès “Manzoni-Stringher”, intervents che a permetaran di doprâ la vecje palestre des scuelis pe ativitât di zûc, pe didatiche, par alenaments e pe pratiche de bale a svol. Dut chest in gracie di une gnove pavimentazion omologade pe Fiba, de sostituzion di ducj i sieraments daûr des diretivis de sorintendence e de ricualificazion energjetiche dal…

Curtîi des scuelis vierts cul progjet C.A.S.P.E.R.

Al è tacât îr, cu la consegne uficiâl dai lavôrs ai fruts e ai insegnants de scuele primarie Dante, il progjet C.A.S.P.E.R. (Curtîi e Areis Scolastichis Publichis Ecosostignibilis e Ricualificadis). Si trate di une iniziative sperimentâl metude adun dal assessorât pe educazion, pal sport e pai stîi di vite e di chel pal ambient, par valorizâ lis areis verdis dentri dai edificis scolastics e par imparâ a viodilis tant che lûcs leâts cul teritori dulintor. A pene che i lavôrs…

Gnûf progjet di educazion ambientâl pes scuelis

AcegasApsAmga e Comun e puartin ancje a Udin une propueste di educazion ambientâl pes scuelis pe infanzie, primarie e secondarie di prin grât. Il progjet, che al puartarà iniziativis didatichis sui temis leâts a aghe, ambient e energjie al rispuint al non de “La Grande Macchina del tempo” e al cjaparà dentri ducj i teritoris servîts dal grup Hera, cun passe 5 mil insegnants e cuasi mil scuelis. In graciis a chest progjet i docents a podaran sielzi tra propuestis…

Servizis scolastics, inmò timp pes domandis di amission

Il Comun al vise che al è ancjemò pussibil presentâ la domande di amission pai servizis comunâi di doposcuele, e di pre e post acet pal an scolastic 2015/2016. Fin ai 2 di Otubar lis fameis interessadis a podaran jentrâ intune liste di spiete che e sarà doprade vie pal an scolastic se cualchi frut za iscrit si tirarà indaûr o se al rinunziarà al puest.

Servizis scolastics dal Comun, preiscrizions inmò viertis

A son ancjemò viertis lis iscrizions ai servizis scolastics dal Comun di Udin che, cun chest an, si puedin fâ ancje par vie telematiche di cualsisei postazion internet. Cun di fat, fin ai 7 di Avost, i gjenitôrs a puedin preiscrivi i lôr fîs ai servizis di ristorazion scolastiche intes scuelis de infanzie, primariis e secondariis di prin grât, ma ancje al doposcuele e al pre e post acet intes scuelis primariis. Baste lâ sul sît dal Comun, ae direzion…

Al cambie il doposcuele alì de “Via Divisione Julia”

Cul an scolastic 2015/16 al cambie il servizi di doposcuele alì de secondarie di prin grât “Via Divisione Julia”. Cun di fat, la ativitât gjestide in maniere direte dal Comune e larà indenant dome pai fruts za iscrits tal an scolastic a pene finît, intant che il servizi pai gnûfs iscrits al sarà dât in man ae associazion “Genitori Comunità Educante di Udine”. I students che a àn za gjoldût dal servizi e che a vuelin lâ dilunc a fâlu…